10 Kasım 2016 Perşembe

                                                                 bilseydim
                                           bilseydim böyle olacağını severmiydim
                                           peşinden deliler gibi koşarmıydım
                                           o yalan duygularına kanarmıydım
                                           oynamaktan zevk aldıgını bilirmiydim

ne hakkın vardı kalbimi yakmaya
yalan aşınla ciğerimi dağlamaya
o güzel hislerimle oynamaya
artık mutlumusun beni bitirdin ya

                                           seviyorum dedin sevgi böylemi olur
                                           aşıgım dedin aşk böyle mi olur
                                           yok yok sen sevmeyi yanlış biliyorsun
                                           senin sevdiğin gibi değil benim ki gibi olur

                                                                                                           e@

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder